Hvordan bryder man lydmuren i en tid, hvor alt på SoMe; scrolles, skippes og swipes. Vi har gjort det. Og faktisk flere gange. Så. Måske vores snippets er noget du..

...har set før?

Det umulige pitch. Hvordan lærer man at pitche, når man har brugt det meste af sit arbejdsliv på at udføre opgaver og ikke selv at skabe dem? Tja. Det viser sig, at gode råd er dyre. Man kan faktisk starte så mange steder, at det nemmeste er slet ikke at starte. 

Hvordan viser man at man som virksomhed har glimt i øjet, går til kanten og ikke bruger tiden på at pakke tingene ind? Vi lavede denne produktion der kører som spot og sidebreaker

Kampsport er ikke kun for mænd. Et faktum. Men også en noget som mange kvinder der gerne vil starte ikke helt tror på. Vi prøvede at bryde den barriere sammen med Signe på 15 sekunder. 

I en tid med ophavsret og copyrights er det ikke alt, vi kan og må vise, men her er et lille indblik i, hvordan nogle af vores kunder bruger video, så det virker..

...i virkeligheden.

Designvirksomheden Reform åbnede i april nyt showroom i Aarhus. Til eventet var inviteret byens bloggere, der blev budt indenfor som nogle af de første til præsentation af Reforms seneste køkkenserier. Videoen blev til et svar på endnu et kapitel i Reforms profil-fortælling.

Hvordan får man børn, unge, voksne og gamle til at synes om et sted, de alle gerne vil tilbage til? Hvordan skaber man rum for leg og noget for øjet i en tid, hvor vi alle har forskellig smag? Det er kerneværdierne i MASU Plannings profil. Vi tog et smut bag facaden med landskabsarkitekterne og fortalte deres historie sådan her. 

Kjersti kontaktede os for at kunne vise sin virksomhed frem, så folk ved, hvem hun er. Nemlig, Kjersti. Men hvordan finder man ud af, hvem man er, og hvad man tilføjer af værdi? Vi stillede de gode spørgsmål og nu bruger Kjersti denne profilproduktion til marketing og i fremtidige kunderelationer. 

Det skandinaviske kampssportscenter på Østerbro kunne mærke der var en masse barrierer når de skulle rekruttere nye medlemmer, men ikke hvilke. Vi satte fingeren på tre generelle fordomme der omgiver sporten og lavede denne mini dokumentar der med teasere på sociale medier punkterede myterne og skabte en stemning der repræsenterede - dem. 

Stifter og ejer af møbelvirksomheden Furnish, Nikolaj Eis, laver håndlavede løsninger i træ til firmaer og private og designer samtidig sine egne møbler og interiør. Til hans profil-præsentation var ønsket om at lade den lokale fortælling være omdrejningspunktet for de værdier, kunderne skal sidde tilbage med.

I vores første film for MAAB Group skulle gakket kinesisk reklamesprog mødes i en hybrid med skandinavisk fortællestil på 15 sekunder. Vi satte vores egne idéer om "op og ned"og "mere eller mindre" til side og landede et produkt der var lige det CEO's hos MAAB Group, Betty og Alex, stod og manglede. 

  • Sort Instagram Icon
  • Sort LinkedIn ikon

Beispiel ApS - medieproduktion

Filmtorvet 24, 3500 Værløse 

CVR: 40566643

kontakt@beispiel.dk